Daar gaan we weer, het begint saai te worden...
Let op, niet het vliegen zelf, maar het telkens weer moeten melden dat het eens te meer een super vliegdag was...
En dat was het. De voorspellingen hadden het lastig wat betreft de windsterkte, maar een mens moet die nu en dan eens vierkant kunnen negeren, al is het nog in de roes van een mooie Zoute vliegdag vorig weekend.
Toen ik om 10u aankwam hingen Fons, PeterV en Geertje al in de lucht. Ik ben dan ook maar gestart met de Bobcat... man,man, wat een gevoel.
Heb ook Seppe - de spiruline 'pusher' - in levende lijve ontmoet. Ik heb al erger dingen meegemaakt

.
Bedankt om de Spiruline 16M2 eens te mogen testen Seppe. Tof vleugeltje, zachter dan een Bobcat, maar verder ook niet echt grote verschillen. 100m en 2 wingovers verder voelde ik er mij al even thuis onder als onder mijn Bobke.
Een hele bende is komen vliegen, op een bepaald moment 18 vleugels in de lucht o.a. Geertje, Fons, Peter, JanV, BartVB, Seppe, Ronny en een hoop piloten die ik nog moet leren kennen
Was het eerst nogal hevig, later op de dag werden de condities acceptable voor gewone vleugels - heb dan ook mijn dragon3ke nog eens boven gehaald - om dan tegen de avond weer hevig te worden, en cross (eerder zuid).
Zij die hun vliegkrediet vandaag hebben gespendeerd kunnen het zich niet beklagen!